воскресенье, 29 декабря 2013 г.

Відповідь "європейцю" Веберу-2

Вебер:  [quote ] Власюку, вбий у собі москаля і стань нормальним громадянином України, а не якимось там рсколком СССР, що за жалюгідні рублі готовий родіну продать.
http://rufabula.com/...y-to-the-heroes
ПЕС. Напиши скільки рублів отримуєш, то ми тобі тут на форумі стільки ж але гривнями допоможемо. А якщо вмієш щось руками робити (наприклад сантехніку чи систему опалення) то напиши у ПП. [/quote]


Гери в Німеччини чи польські пани потребують українців-сантехніків? Нє-нє, панове, саменькі в своєму лайні бабрайтесь! )))
До того ж, у деяких країнах ЄС безробіття 25 відсотків, серед молоді - 40 відсотків, більше в кілька разів, ніж в Україні. Нелегально пропонуєте в ЄС працювати, як мільйони моїх співвітчизників? Така рабська доля мене не приваблює.

Свою зарплату отримую в гривнях, ніяких рублів не отримую. Дописи на форум пишу безкоштовно.
А ти, Вебере, за гроші, за єврогранти? Боїшся, чи не продешевив? Ну-ну. Я би радив заробляти на життя суспільно корисною працею, а не продавати Україну західним корпораціям.
До речі, Ви, критики проросійського вибору влади, скажіть: а де ж свої прибутки приховують стовпи і ющенківського, і януковичівського режиму - Ахметов, Фірташ, Пінчук, Коломойський? Хіба Кіпр - це не країна ЄС? Хіба Лондон чи Відень, де вчаться і живуть діти та сім'ї олігархів - це не ЄС? Вони обкрадають українців і капітали виводять в Лондон, в ЄС, а не в Москву.
Вони - ставленики ЄС. І вони чужі українцям, з цієї ж причини і ЄС чужий українцям.

Ти вважаєш, що я служу інтересам Москви. Я ж просто відстоюю інтереси Руси-України. І я не винен, що тепер складаються геополітичні обставини так, що інтереси сучасної Москви відповідають інтересам сучасної України. До того ж, я вважаю, що ти служиш інтересам ЄС, Заходу, причому всупереч інтересів українського трудящого народу. І це мене як просту людину праці обурює.
По-моєму, краще служити інтересам сучасної путінської Москви, аніж ЄС та Заходу, котрі накинули нам захребетників коломойських і фірташів, росіянам - ходорковських та абрамовичів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий